Imponerande!

Min älskling är stolt över mig. Han trodde nämligen att bloggen skulle dö lika snabbt som den förra. Jag skrev fem inlägg i den. Så det kanske inte är så imponerande ändå?

Jag menar, hur många inlägg har jag skrivit hittills?

Jag ska ge det ett ärligt försök i alla fall.


Tänkte bara passa på att tillägga att om ni är ute efter att se dagens outfit eller dagens shoppingfynd kan ni besöka Kenza eller någon annan ytlig skitblogg som har tid att bry sig om sånt när barn svälter, jorden bara svettas ännu mer och haven fortsätter att bli övergödda med, bokstavligt talat, skit.

Jag har viktigare saker att bli stressad av än vilken av mina 78 outfits jag för tillfället skulle se bra ut i, jag klarar av att bryta naglar utan att gå i terapi och jag struntar fullkomligt i om jag har en finne på näsan. Min självdistans säger mig att världen faktiskt har varit med om värre saker...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Bra sagt!

2008-10-09 @ 17:25:11
URL: http://cicci9101.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0