Önskelista

Jag har tänkt på en sak. Snart är det jul. Därför tänkte jag vara förutseende (PROAKTIV!!!) och skriva en önskelista. Så att ni inte behöver bli sönder stressade när ni ska fixa mina julklappar. Är jag inte underbar ibland?

Jag vill ha:
1. En lägenhet i New York eller L A som har en helt gigantisk garderob som man kan kliva in i. Och en vägg ska vara fylld med skor, proppfylld med skor.
2. En jordenrunt resa.
3. Ett stall som är väl fyllt med ädla och vackra, men framför allt många hästar.

Och eftersom jag är ute i så god tid och faktiskt bara önskat mig tre saker tycker jag att det är ynkligt om ni inte grejar det. =) Så nu vet ni alla vad jag ser fram emot på julafton!!!
 


Puss på er! <3


Kommentarer
Postat av: Mikael

ehm ehm... jag lovar inget men vi får se om du är en snäll flcika;) kanske kanske

2008-10-11 @ 21:40:59
Postat av: Cicci

Jag vill också ha en sån garderob men jag nöjer mig om jag får en här hemma ;)

2008-10-23 @ 19:26:56
URL: http://cicci9101.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0