STRIKE!

Idag klådde jag min babe i bowling! Även om jag inte krossade honom lika tungt som med biljarden så känns det ändå jävligt bra. Bara så ni vet kommer han aldrig någonsin att erkänna att detta någonsin har hänt med hänvisning till hans stolthet och alterego, *suck* killar, killar... Det var fel på klotet, banan och säkert också luften han andades. Vad är det med killar och att skylla allt som går fel på det matriella? Kan dom bara inte erkänna att dom suger eller att det var en dålig dag? Nä, nu ska jag bete mig som en värdig vinnare. Hur gör man då? Jag är rätt säker på att man fortsätter att mobba ner på den man just krossat grovt! Hahahahahahaha JAG VANN!!!!!!  

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej gumman =)

Söt blogg du har!

Tänkte bara skriva en liten kommentar så du kan kolla på min blogg sen :)

PUss & Kram

2008-10-16 @ 09:26:56
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0