Varmchoklad på riktigt!

Igår fick jag en uppenbarelse när jag och Sabbi åkte buss hem från stallet.

Jag: - Jag är så sjukt sugen på varm choklad, men det går liksom inte. Igår när jag och Micke hade kladdkakssmetskrig blev jag så sjukt sugen, men jag orkade inte fixa.
Sabbi: - Jag har också varit sugen på varm choklad. Men det känns inte riktigt ok att dricka det nu när det är så varmt.
Jag: - Ja, men vet du det värsta? Vi hade ingen vispgrädde.
Sabbi: - Meh, du är knäpp.
Jag: - Vadå? Man MÅSTE ha vispgrädde i varmchoklad, annars är det inte på riktigt! Det skulle vara som att dricka ljummet vatten för fan! Totally different, och så jävla knäpp är jag inte, att jag skulle dricka ljummet vatten!
Sabbi: - Suck...

För övrigt har jag permanenta överansträngningar i mina skrattmuskler, inte för att jag klagar men ändå =) Red Jalle-Fjalle Barbacka och om det var det fakumet som fick honom totalt i gasen eller kombinationen av att han stått och vi red på ute banan som gjorde honom helt galen vet jag inte, men han drog iaf iväg och så fort han fick chansen var det "bocka bocka bocka" som gällde. Fast jag tror vi båda två hade grymt kul i vilket fall som helst, känns skönt att man inte tappat stinget totalt eftersom att jag faktiskt satt kvar. 

Nu ska jag snart åka och jobba, men det känns faktiskt ok. Älskar att det händer saker typ hela tiden, jag vill inte behöva tänka alltför mycket just nu. Behöver bara få vara och just nu är jag jävligt bra på det. Go mig! =D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0