Din biolgiska klocka borde liksom ticka...!

Det här utsplade sig någon gång förra veckan då jag skulle hämta Albin på dagis. Direkt när jag kommer innanför dörren är det en liten tjej som börjar fråga ut mig om både det ena och det andra.

Lill-tjejen: Vad heter du?
Jag: Jojjo. Vad heter du?
Lill-tjejen: Saga.

Vid det här laget kommer Albin springande och slänger sig i famnen på mig och börjar prata om något ganska osamanhängade som har med kullebyttor att göra.

Saga: Är du Albins mamma?
Jag: Nej, jag är Albins stora syster.
Saga: Men, du är ju gammal!
Jag: Eh.. Alltså... Jaha.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Haha xD

Skulle du kunna skicka din cv-mall? Det skulle vara himla snällt :D Jag skriver min mejladress här över så kan du skicka den dit :)

2009-02-22 @ 22:08:46
URL: http://cicci9101.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0