PMS + Kossa

Min älskade pojkvän och min käre far har gemensamt gjort dagens projket till att irritera mig tills jag faller platt ner på marken och dör. Dom lyckades ganska bra så jag tog flykten hem till Sabbi.
 
Idag hämtade vi hem Jalle, just det. Inte ens en hästjävel av manligt kaliber har respekt för kvinnors bristande tålamod i samband med PMS. Istadiga jävla ök, 30 minuter tog lastningen. Men jag ska inte klaga, jag har varit med om värre. Betydligt värre. Men det är extra jobbigt när man vet att dom inte är ett skit rädda eller nya med transporten utan bara har bestämt sig för att jävlas. Då har man rätt att kalla kräket för istadiga jävla ök till kossa om man så vill.  


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag vill också "fly" till Sabbi!

Men det är faktistkt eran tur att komma till mig NÅGON GÅNG i våra liv! ^^

2009-02-02 @ 09:59:26
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0