VASS dag

Vård Av Sjukt Syskon alltså. (Jag har inte tagit ledigt för detta, jag har nämligen en schema fri dag idag!)

Albin och jag har haft en jätte mysig morgon tillsammans framför Lejonkungen 2. Jag älskar att ha småsyskon! Det ger mig en anledning till att vara barnslig och riktigt få busa järnet fullt ut utan att någon tycker att man är löjlig. Jag gör ju det för Abbis skull, han vill ju leka med Jojjo! En annan bra sak med att ha ett litet syskon är att man kan titta på obegränsat med Disney filmer. Samma sak där, jag gör ju det för Abbis skull, han vill ju så gärna se på Disney film. Att jag tycker att det är det mysigaste i världen som finns att är krypa ner i soffan med en film och glo på tecknat är bara ett jätte stort plus!   


Albin har varit jätte snäll hela morgonen, just nu serverar han mig äpple på ett av hans små fat. Jag skar upp ett äpple till honom förut som jag lade på en tallrik som jag ställde på bordet, det är därifrån han går och hämtar äppelbitarna. Åh, han är ju för söt ibland alltså! =D

Kommer förmodligen att skriva mer om hans knasiga påhitt senare. Nu måste jag ta itu med min natur läxa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0