Asbabbel, bassefnatt och tokroligheter

Äntligen har jag och Basse (Cicci) fått tummen ur och rört på fläsket, närmare bestämt rullat på höfterna i Tyresö Rackethalls danslokaler. Vi rörde oss ytterst sensuellt till "Cirkel allah schalla Greeger!" *sjunger* i en magdans som skulle ha fått vem som helst avundsjuk. Vi avslutade kvällen med att as-babbla om alla fantastiska planer för veckan framöver. Detta var dock i måndags.

I onsdags fick jag en plötslig impuls (som följde efter ett sånt där panikutbrott då man känner sig ensamast i hela världen) och tvingade mina bassar att våldgästa mig dagen därpå, alltså på torsdagen, för att äta middag, glo på film, snacka skit och beundra mitt nya as heta rum. Det är helt galet hur mycket ni kan få mig att må bra, ni är som ett uppåt tjack för min själ! =P Denna kväll upplevde vi återigen den sura verkligheten i att bo på Brevik, vilket resulterade i att första nattbussen fick tas hem då de andra hade slutat gå redan klockan elva.

Idag, fredag, har vi shoppat i Farsta och jag har gjort av med ca 700:- på enbart mig själv och jag skäms inte ett jävla skit. Jag har ingen skam i kroppen, kanske borde gå och leta reda på den? Jag brukar trots allt väldigt sällan lägga pengar på enbart mig själv. Vid lunch åkte jag och Sabbi till stallet. Jag har äntligen provat Jalle-fjalle! Han är helt sjukt underbar att ha under sig *hihi* =) Jag har mest fungerat som hästskötare idag, samt slavat åt Sabbi med att bygga upp hinder. Lilla Jalle hoppade så fint så, matte var inte riktigt med så hon höll på att hoppa själv över hindret åtminstonde en gång =)

Imorgon, lördag, blir det fika på Muffins Fabriken med ALLA bassarna, Sarah har nämligen kommit ner från jävliga Gävle för att hälsa på! Reunion!

På söndag ska jag få mig en lektion av lilla Sabina. På Jalle. Jag var trots allt lite (VÄLDIGT) ringrostig idag. Men hallå, det var faktiskt minst två år sen jag red "på riktigt" i ett ridhus och inte bara skumpade runt ute i skogen. Sen ska vi också leka i snön. Om den finns kvar då. Typist om den försvann. Haha =)

Nu orkar jag inte skriva mer, förmodligen lika lite som ni orkar bry er om jag skriver eller ej. Haha!!! Kram

Kommentarer
Postat av: sarah

vaddå jävla gävle ;)

Nu ska ni komma upp till mig!!! v. 14 helgen där..

kom ihåg det nu.. annars blir jag skit sur på er, era rövar

puss <3

2009-03-03 @ 09:52:25
URL: http://rapegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0