Desperat efter spakväll med Bassarna!!!

Jag är i desperat behov av en spakväll. Att få sitta i ett lyxigt bubbelbad med mina bästa vänner och snacka lite skit och dricka hemagjorda fruktiga drinkar, det skulle vara livet det! Och min stackars mörbultade och alldeles sargade kropp skulle säkert må bra av lite lyx, skridskoåkningen har inte varit speciellt positiv för den. Speciellt mina fötter tycks ha tagit stryk och en av mina tår har börjat mutera och blivit stor, oformlig och blå. Därför passade jag på att skämma bort fötterna med ett gosigt fotbad samtidigt som jag slog två flugor i en smäll, jag var nämligen duktig och läste igenom naturpappren på samma gång! *Woho!* 

Nu är det dags att ringa farmor. Hon ska opereras imorgon och allt jag kan göra är att hålla tummarna och hoppas på att allt kommer att gå bra. Jag tror på dig farmor och jag vet att du klarar även detta! *Kärlek till dig*

Kram

Kommentarer
Postat av: Cicci

Jo spakväll måste vi ju ha nån dag :D

:( Vad ska hon opereras för? Hoppas allt gick bra..

2009-01-09 @ 20:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0