Efterlängatade FREDAG!!!

Nu har vi gått i skolan i hela 3 dagar och längtan efter helgledigt har varit outhärdlig! Speciellt då man har genom lidigt en pissigt lång lektion från kl. 13-16 med en något knäpp människa som kastar ut godis i klassrummet, det låter inte helt fel men det känns som ett belöningssystem som man använde sig av på lågstadiet. Saknar mina bassar något otroligt, Cicci om du bangar imorgon så får du med mig att göra!!! =)

Ikväll ska jag träffa Maria, snart åker ju hon till Lunnsbrunn för att fördriva dagarna med måleri och olika tekniker hos sin mormors konstnärsgranne! Jag kommer att sakna dig finaste vännen!!! <3  

Nu ska jag bara ta det lugnt och snacka en massa i telefon. Sen när pappa och Eva kommer hem ska jag dra över till Maria =)
Har precis tryckt i mina bröder lite middag i form av snabbmakaroner, grillkorv och ketchup. Jag är en väldigt skillad kock, det märks va? ;) Jag lyckades dessutom med att tina falafel från frysen till mig själv helt på egen hand!

Kramar på er och ta väl hand om denna underbara helg!

//asfaltsblomma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gör nog inget i februari, förutom att gå i skolan och vara med mina pojkar och sötnosar! :)



Okej, men jag får kolla om jag kanske kan få bo hos pappa de dagarna då¨ni ska ha studentskiva ^^

<3 puss

2009-01-11 @ 14:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0