Det var rörigt igår

Som vanligt när det vankas gäster till middagen en lördag kväll händer det att pappa tar i lite i överkant. En 2 kilos lammstek (tofu till mig! =D), potatis-, morötter-, palsternacka-, blomkål-, purjolök- och rödlök rostade i ugn, sallad, råa morotsstavar och blomkålsknippen samt totalt 7 olika sorters röror.  

"Det här var verkligen rörande!" /Matthias
"Ja, jag är verkligen rörd!" /Jenny 
"Kan vi komma fram till att vi är rörande överrens?" /Jag
"Jag kan hålla med om att det blev lite rörigt." /Pappa

Och som vanligt efter ett glas whiskey eller två samt lite vin fanns det ingen hejd på hur många gånger dessa skämt kunde dras. Cirka 2 gånger i minuten räknade jag ut att det blev igår.
Snacka om omrört rörande rörig humor.   =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0